Beleidsplan

2022

Afgelopen jaar is er een nieuwe woonplek gerealiseerd voor en door onze vrijwilligers. Zo kunnen zij eenvoudig van en naar het werk met de jongeren komen. Komend jaar zal er vanuit de stichting aandacht komen voor het vervoer van de vrijwilligers. Op dit moment maken zij gebruik van een leenauto, die op termijn niet meer beschikbaar is.

De activiteiten van de stichting worden gerealiseerd in het landelijke Sậnmặrghita, SanPaul in Roemenië. Het plaatsje ligt in de staat Transsylvanië in Roemenië.

Financiën

De financiële situatie van de Stichting Compass Roemenië staat geheel op zichzelf en heeft geen financiële input vanuit de samenwerking.

Omdat onze vrijwilligers ook in de voorgaande jaren steeds rond konden komen van een aantal sponsoren en giften, is de wens om dit door de stichting meer te bundelen en wellicht uit te bouwen.

Door het hebben van een stichting is de verwachting dat het gemakkelijker is om mensen bereid te vinden om donaties en/of giften te geven.

Er zal elk jaar een financieel verslag opgesteld worden zodat de donateurs en de vrijwilligers overzicht hebben of de financiële situatie voldoende gezond is. Ook zal er een financieel overzicht op de website gepubliceerd worden.

Elk jaar zal het bestuur van de stichting overleg met de vrijwilligers hebben over wat de te verwachten kosten zijn om gezamenlijk tot een plan te komen. Dan zal ook bekeken worden of er aanvullende acties nodig zijn.